My jsme měli 1.-2. tř. prvouku, pak ve 3. a 4. vlastivědu a přírodovědu , od 5. byl přírodopis, dějepis, zeměpis. Od první tř. množiny v matematice. Považuji za chybu, že se od toho ustoupilo. Bohužel porevoluční učebnice tvořila generace mých rodičů, kteří množiny nechápali. A kvůli nim jsme my museli učit své děti systémem bez množin, který jsme zase my nechápali a navíc ty množiny byly důvodem, proč jsme byli v mezinárodním srovnávání tak úspěšní a proč teď nejsme.
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.