Přidat odpověď
A kdy podle vás by tak řidiči kurýrních služeb měli rozvážet ?
Pro ty co pracují na směny - dopoledne nebo odpoledne ? Ať je nebudí třeba po směně, když spí ?
Pro ty, co pracují z domu - kdy je to nejvhodnější, aby je třeba nerušili při práci ? Kolem oběda ?
Pro ty, co jsou v práci a ne doma - nejlépe v jejich pracovní dobu ? A ta je jaká ? 7-16 nebo 9-18 ???
Já nejsem řidič ani ho nemám doma, ale zaráží mě ta lidská samolibost, že se jenom kolem nich točí svět. Ti řidiči mají totiž stejnou standardní dobu, jako většina zaměstnanců, protože oni jsou ve většině prostě jenom zaměstnaní. Tedy přijdou ráno do práce, převezmou cca 100-200 ks / mimo Vánoce třeba / balíků, trasu a hurá. Jedem a vrať se na depo do čtyř, do pěti a nejlépe všechno rozvez.
No a teď - Pepa spí po noční, SMS třeba nečetl a telefon vypnutý. Takových lidí má na trase opravdu víc, tomu věřte. No a někteří lidi nepochopí, že se nemůže za půl hodiny, kdy už třeba telefon vezmou, vrátit zpět a zavézt jim to...Proč? Protože trasa ani další zákazníci taky chtějí svůj balík a hlavně, budou stejně naštvaní, jako ti před ním...
Já mám u sebe v práci i doma úžasné kurýry, ale i protivy - to je život.
Ti příjemní volají, znají nás, domluvíme se. Snažím se posílat si balíčky do práce, kde se vždy někdo nachází v čase od 7--16 a tohle časové okno většina kurýrů zvládne.
Pokud ta možnost není, neobjednávám si balíčky rozvozem a nedivím se, že mi balík nedoveze až v šest večer, kdy jsem já doma. Volím balíkovnu, zásilkovnu apod, abych si já vyzvedla dle svého času.
Myslím, že bychom měli být víc empatičtí k lidem, co pracují ve službách nebo s lidmi, není to občas jednoduché.
Tímto neomlouvám protivné kurýry a jsem vděčná za ty, co tu práci dělají s radostí a chutí ! A ocením je...
Předchozí