Naši PPL jsou zlatí, volají dopředu, a aspoň rámcově řeknou, v kolik asi dorazí. Ale ČP pošle sms, že budou dneska doručovat. Telefonní číslo na kurýra je vypnuté. Nedávno jsem dřepěla doma celý den, a přišla sms, že jsem nebyla k zastižení. Ani výzvu jsem ve schránce neměla. Ale prý si můžu vyzvednout balík na poště. Tak určitě.
Nechala jsem si ho poslat znovu. A když jsem volala na infolinku, že chci nahlásit stížnost, tak stížnosti jedine písemně. Po odeslání stížnosti mi přišla automatická zpráva, že toho mají moc, a odpoví, až to půjde. Když odpověděli, tak je jim to velice líto, ale kurýr nestihl rozvést všechny balíky, mají malo lidí.
Tak jsem odpověděla, že nemají nabízet PLACENOU službu balík do ruky, když ji nejsou schopni zajistit. Na to už nikdo neodpověděl.
Kdykoliv to jde, ČP se vyhýbám. Ale někdy odesílatel nedává na výběr jinou možnost.
A to má pošta zase zdražovat!