"On je schopný napsat větu i čitelně, i když hodně neúhledně."
ber to tak, že napsat něco čitelně ho stojí opravdu hodně úsilí a čím delší text, tím je to horší... úhlednost je už nad naše síly - dodnes když se hodně snažím, jsem schopna napsat třeba jmenovku poměrně hezky, ale nejlépe pokud si předtím předrýsuju vodicí čáry, aby mi neujela velikost písmen (a fakt rýsovat, s pravítkem, měřit), jakmile jde o celou větu, je to už problém... vlastně největších úspěchů dosáhnu v sešitech pro prvňáky s vodicími linkami
na tom učiteli pak záleží hodně, já si pamatuju ty boje s učitelkou v první a druhé třídě dodnes, dusila mě úplně zbytečně, ale zase teda to byl důvod, proč mě nakonec vzala mamka do poradny a pak vymohla úlevy (stejně jsem teda ani tu jedničku v první třídě na vysvědčení nedostala, ačkoliv jsem už při nástupu plynně četla nahlas u v duchu, psát jsem vlastně uměla taky, jen to bylo "ošklivé" a počítat jsem taky uměla