Přidat odpověď
Existuje možnost volby.
Buď zadám, že každý vypracuje nějaký úkol z následujícího výběru, kdy u malých tam lze zahrnout různé předměty, nebo zadám úkol jednotný, ale s tím, že cíl je třeba příprava na test. Kdo ho vypracuje, tomu ho opravím a případně dovysvětlím, co potřebuje, s tím, že v testu budou obdobné příklady.
A jasně, že i ti malí si někdy při výběru vyberou radši to, co jim jde, aby to měli rychleji, tak jsem pak třeba dělala týdenní úkoly a rozdávala někomu pracovní list s větším objemem čtení, někomu s více psaním, někomu s více počítáním.
A velcí se zase na úkol vykašlou, i když to potřebují a i když mají ověřeno, že tam ty stejné příklady, i když s jinými čísly, dám. To už je jejich boj. Většinou tuhle informaci sděluji i na prvních třídních schůzkách (někdy přes třídní), takže zvyšuji šance, že s tím třeba budou pracovat aspoň rodiče.
Předchozí