Přidat odpověď
Dolores, vlastně nevím, co na to říct. Opravdu to myslíš vážně? Úkoly by měly být k procvičení učiva a eventuelnímu zmapování toho, jak to dítěti jde, když je na to "samo". Podle tebe je lepší, když se s řešením určitého příkladu SAMOSTATNĚ potká až v testu. OK. Podle mě to jde přímo proti zájmu dítěte. A klasika - to dítě, pro které je to nejvíc přínosné, to se úkolu vyhne. Protože úkol je teď a písemka až za týden. Každý normální rodič by měl být dítěti nápomocen a ne mu vysvětlovat, že to prostě nemusí. Je přeci jedno, že je to pro něj dobré, jednoduše nemusí. Nakonec, čistit zuby si taky nemusí. Nebo mýt ruce. Některé věci nejsou zábavné, ale mají smysl...což autorům ne vždy dochází (psychologové jsou mmch. PRO zadávání pravidelných kratších úkolů od počátku školy, že to děti učí se učit a o pár let později jako když to najdou).
Předchozí