Přidat odpověď
Ropucho to chápu,ale k čemu jim potom je hudebka a výtvarka? Protože ve chvíli kdy se neučí,ale jen se z toho zkouší to není o tom že dítě si to osahá-to spíše v dnešním systému zjistí že nemá cenu se ani snažit protože je na to blbé,já si jako malé dítě kreslila ráda,dokud jsem nepřišla do školy kde mi soudružky vysvětlily že kreslím jinak než je jejich představa což znamená hrozně a pak už jsem to jen nenáviděla a výtvarka pro mě byla za trest a nic mě tam nenaučili-jen hodnotili jak to zvládnu,ale že by někdo vysvětloval jak to fakt nebylo-obě děti to měly podobně,jen ta starší si kresbu nezprotivila. Hudebka za nás-kdo jsme chodili do hudebky jsme měli automaticky jedničku,ostatní ve třídě se museli více snažit, u dětí -to jsem psala níže. Pracovky jak je idealisticky popisuješ moje děti opravdu nemají,takže představa profesí jak se fyzicky dělají je ze ZŠ nulová a to je to co kritizuju. Učit ano,ale všude stejně podobně a hlavně dobře a pořádně, ne to se děje teď-někde dílny mají jinde vůbec. Osobně se mi velmi líbilo že kluky v osmičce vzali na exkurzi na učňák kde jsou chlapecké obory a tam viděli na vlastní oči o čem který obor je a v každém oboru si něco trochu zkusili-to je pak lepší představa co vlastně dělá elektrikář atd
Předchozí