Přidat odpověď
"my jsme v situaci, kdy máme učitele, který nechceme, nemáme se jich jak zbavit, a zároveň nemáme učitele, který potřebujeme"
to máme taky
"takže ti neschopní dostanou předměty, který vůbec nikdy neučili, budou tam páchat škody, ale nedá se nic dělat, aprobace nikoho nezajímají"
u nás ne neschopní, ale kdokoliv, kdo kývne, že je ochotný to zkusit
"stejně jako musíme počítat s kolegou, který je neschopný, dlouhodobě nemocný, neskutečně neoblíbený, zdá se, že nezměnitelný, a pravděpodobně od září přijde, no ale možná nepřijde, my nevíme"
tak přesně tohle taky řešíme, jako naschvál skoro nenahraditelný, protože umí matiku (ne učit, ale aspoň ví, co u té tabule plácá)
"z celkového počtu asi 15 se toto všechno týká druhého stupně"
my máme díru i na prvním
"jsou skoro prázdniny a my učitelé neví, co je čeká, že to neví děti je druhá věc, ale ty se na to aspoň nebudou připravovat"
u nás dlouhodobý problém, řešíme už několikátý rok až přes léto, orientačně tedy říkáme, co kdo asi, ale pak právě přes léto přijde jeden, v přípravném týdnu druhý a předěláváme všechno od začátku
A letos poprvé ještě nemáme jasno ani ohledně třídnictví ve třech třídách. Jedno je nově namíchaná šestka (hodně dětí odchází, hodně přichází), druhá je budoucí sedmička, které se letos změnil třídní 2x a teď řešíme dilema, jestli udělat další změnu (navíc do nejistoty, protože vlastně není nikdo, kdo by tu třídu chtěl a vůbec, kdo by chtěl třídnictví) nebo jim nechat za třídního člověka, o kterém byla řeč výše a který je absolutně nespolehlivý. Třetí je pak devítka, která letos jela už skoro bez třídní (dlouhodobá nemoc, zaskakovala AP, co je s nima od šestky a aspoň je znala) a navíc tam nejsou úplně milí rodiče (jedni z kategorie "všechno špatně" a "za každou cenu to zkomplikovat"), pořád je potřeba něco řešit (přitom děti jsou fajn a vlastně až nepřirozeně hodné, v hodinách až "mrtvé").
Předchozí