Přidat odpověď
"Ve škole má velké problémy s učením (dysgrafie, dyslexie, dysortografie, porucha pozornosti), nezapisuje si úkoly, nezapisuje si učivo, bojkotuje písemné práce, pak dochází ke konfliktům s učiteli, kdy se ho snaží přimět ke spolupráci (nevím jak, nejsem u toho) a on se s nimi začne dohadovat a vztekat se."
No a pracuje s ním někdo v té škole adekvátně?
On si patrně nezapisuje, protože zapisování nezvládá, stejně tak bojkotuje písemné práce, protože je nezvládá.
Dávají mu šanci, aby pracoval jiným způsobem, aby se mohl adekvátně projevit a nebyl za pitomce, protože nezvládá psát a číst jako ostatní?
Tak, jak to píšeš, se dítě prostě snaží upouštět páru a realizovat se jiným způsobem, protože ve škole na seberealizaci nemá prostor.
Zákaz sportu mi přijde jako kontraproduktivní opatření, vždyť to je pro něj relax a vybití zároveň, navíc tam konečně může zažít úspěch a pocit smysluplnosti, když ve škole ho nezažívá.
Tresty jsou k ničemu, on si někudy cestu ke svému uplatnění najít musí a bude to zkoušet.
Předchozí