Přesně tak jak píše Hrouda, by to mělo vypadat. Já mám dojem, ze valná většina “papíru “ a kompenzaci by nebylo potřeba, kdyby školství bylo více naladěné na individuální potřeby děti, na jejich silné stránky a slabé stránky.
Protože v tuhle chvíli tu máme skálu diagnóz, a když žádná z těchto diagnoz na dítě nesedí, tak má smůlu. Ale jak si muže e být jisti, ze daně potíže nebudou jednou taky určené jako diagnoza?
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.