Je smutné, že ani ředitel gymnázia nechápe rozdíl mezi ověřovacím a rozřazovacím testem. Je úplně jedno, jakou mají přijímačky v daném roce "laťku" a nemá smysl porovnávat náročnost s jinými ročníky (nakonec se zatím vždycky ukázalo, že uchazeči mají v průměru meziročně velmi podobné bodové zisky). ROZŘAZOVACÍ testy (např. přijímací) mají co nejrovnoměrněji ROZVRSTVIT uchazeče po celé bodové škále. Řediteli, který má vybrat 30 dětí z 300 uchazečů, asi nepomůže, když bude mít prvních 100 dětí plný počet... Naopak OVĚŘOVACÍ testy (např. školní čtvrtletky nebo maturitní testy) mají OVĚŘIT, že žáci dosáhli určité úrovně (a např. se může jít ve výkladu dál). Žáků s plným (nebo vysokým) počtem bodů u ověřovacích testů je tedy žádoucí mít co nejvíc (přesněji čím více, tím lépe).
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.