Díky všem za odpovědi, teď si teda připadám dost provinile, že tak nepěkně využíváme české školství
upřímně, mám na zřeteli hlavně vlastní dítě a jeho prospěch, nenapadlo mě, že by to mohl někdo vnímat až tak negativně. Přišlo mi, že dětí, které jdou zkusit štěstí, je tam povícero a o jednoho víc nebo míň nic neřeší. Samostatnou místnost v podpůrných opatřeních nemá, ale i kdyby - ty školy jsou stejně v době přijímaček prázdné, žáci mají exkurze apod.
No ale asi se nad sebou budu muset zamyslet
Díky Yuki a TaJ za pochopení, je to opravdu o tom, že nepotřebuje trénovat znalosti, ale právě tu práci pod tlakem se vším všudy. Doma ani "nanečisto" to není ono, dítě moc dobře ví, že o nic nejde...
Obecně se obávám, že jsme s MM velmi nezodpovědně zkřížili problematické geny a našimi dvěma syny školství nepěkně zatížili, oba AS s asistencí, kvůli staršímu byla prý před 4 lety dokonce snížena kapacita výběrové třídy z 30 dětí na 28. Jdu si kleknout do kouta na hrách a posypat se popelem...