Přidat odpověď
No, myslím, že pokud ve škole dojde na "bojovou linii", je už pozdě. Školy mají (jen tipuju) minimální možnost dokopat rodiče k jakékoliv spolupráci (byť malé a neochotné). Nemají možnost žáka operativně vyloučit. Dokopat ho k sezením u odborníka. Myslím, že některým typům dětí by vyloženě prospěla škola a la vojenský camp. Učení, praktické dovednosti, režim a hodně pohybu. Jednoduchá struktura velení a vedení, jasná pravidla. A zároveň i možnost se fyzicky vyšťavit, naučit se usměrnit sílu, vztek, energii. Ale to je nereálné.
A nebo - prostě větší individualizaci předmětů na ZŠ - větší možnost nějakých dílen, výtvarky, práce se dřevem, šití, vaření, jednoduché mechanické opravy třeba. Prostě naštvaný frustrovaný dítě by mohlo najít líp něco, co mu dává smysl a co mu jde. Prostě ne každý potřebuje kompletní balík všech předmětů na ZŠ.
Předchozí