Slečna se chystá na 8G. Na vlastní žádost, už tam má bráchu. Od začátku jí to jde dobře, všichni včetně třídní ji zásobují dobře míněnými poznámkami typu "o tebe nemám strach, ty se dostaneš". Aspoň v rodině jsem to snad vymýtila
aby nebyla tolik pod tlakem. Mluvíme i o jiných variantách, kdyby to nevyšlo. Ale gympl je pro ni nej. Je výrazně silnější v češtině, ale i tu matiku píše dost slušně (někdy líp, někdy hůř).
Tento týden si chtěla napsat ještě dva testy, že si pak už bude jen odpočívat. Řekla jsem jí, že OK, ale že už jí neřeknu počty bodů, ať nemá zbytečně nerva. Takže jsem jí počty bodů neřekla, ale opravdu to pokazila, napsala to mnohem hůř, než když to zkoušela před Vánoci úplně prvně. Oba dva ty testy.
Když jsme to spolu procházely, většinu toho s minimálním navedením bez problému opravila. Asi jí docházejí síly nebo co. Tak co teď? Já už bych to nechala úplně být, ale bojím se, že půjde na přijímačky s pocitem "kazím matiku", v půlce to zabalí a vypne.
Tak už si jen spravit chuť na nějakých jednotlivých příkládcích? Nebo co by mi zkušené pedagožky doporučily?
Dík