Přidat odpověď
ony ty testy cermatu nejsou zaměřený na nestudijní děti, jenže ve školách jich máme polovinu, někde se poměr samozřejmě kloní víc na některou stranu
ať mi někdo ukáže, jak mám kvalitně připravit studijní děti ve stejné třídě s těmi nestudijními, když ty nestudijní mají problém vůbec přečíst zadání, tak složitý věci vůbec nezvládají
Za poslední tři roky se navíc nestíhá probrat učivo, jsme ve skluzu všude, letos sice nebyl lockdown, ale dva měsíce neustálých karantén, kdy se počet dětí ve třídě pohyboval náhodně od nuly do plnýho počtu, učitelé stejně, já jsem teď v plánech někde v polovině března a nedaří se s tím nic dělat, protože když jsem už byla v odpovídajícím čase, zase do toho vlezla nějaká mimořádnost a taky děti jsou hodně unavený
jedinou možností je míň procvičovat a nedělat složitý věci, což samozřejmě odporuje podmínce práci s logikou, ta potřebuje nějaký čas, bez ohledu na předmět
Předchozí