Přidat odpověď
Patejl,ono je i problém jak se to ve školách učí, není na nic čas,vše se rychle probere a jede se dál, pokud jsi nepochopil na první dobrou tvůj problém a pak už se vezeš.Zrovna matiku a fyziku jsem poslední dva roky kvůli naší problematické učitelce sledovala se synem online pravidelně-ona jim to vysvětlila,jenže cca 80% žáků ze třído to nepochopilo a netušilo proč je tam třeba 11 a ne 22, proč musí připočítat i další číslo.Ona učí takovým způsobem jak přemýšlíš asi i ty , já to chápu tak to přece musí chápat hned všichni,stačí jim to říct, no jenže já jsem na rozdíl od syna zrovna ten typ toho zbytku, musím pochopit po lopatě tu souvislost proč teď tak, a když to pochopím tak je to pro mě lehké,ale ne každé vysvětlování mi sedne, no a tak pak syn na pokyn učitelky vysvětlil třídě svými slovy jak se to má počítat a už se chytla většina třídy a pochopila co,proč a jak. No a když někoho takového nemáš tak jsi v pytli a neumíš ani tu trojčlenku. Syn zase od ní neuměl online pochopit geometrii, musel hledat na netu výuková videa, kde je to jinak vysvětleno a pak už věděl,teď má jinou učitelku,skvělou a taky od ní nechápal jedno učivo-musel mu to vysvětlit spolužák a přitom ostatní od ní chápe na první dobrou.
A ještě dodám ,je důležité jestli narazíš na učitele,který má za svůj cíl naučit co nejvíce dětí a pomoci k pochopení těm slabším, podobně jako funguje třeba Delete, nebo učitelku co číhá na každou sebemenší chybu,kterou dítěti škodolibě s radostí spočítá, jako měl můj syn-bohužel mám pocit že ve školství je velký počet těch druhých
Předchozí