Oxidační číslo je uvedené u každého prvku v periodické tabulce prvků. Moje dítě jí smí používat. My se učili tu říkanku -ný, natý, itý...+ poměr. Dopočítávání přes oxidační číslo mi přijde složité. Nevím proč se to teď děti učí takhle. V podstatě je to stejný systém. Musí vědět kolikátá v pořadí je ta koncovka (dusičitý -ičitý 4.) a podle toho má mít počet elektronů. Takže kyslík s číslem -II tam bude 2x.
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.