Lído+2 učím na VŠ a kdybych uplatnila ten přístup, co jsi popsala, tak neprojde skoro nikdo. Dotyčný není asi moc pedagog.... To nemá smysl. Já se snažím, aby si cca 20-30% bodů potřebných pro zápočet mohli studenti vydělat během semestru domácí prací (cca 30 min týdně). Ale pro splnění zápočtu to není nutné - prostě někdo se to naučí až před testem, je to jeho věc. Testy píšou studenti během semestru 2 a je fakt, že po prvním testu značně vzroste počet odevzdaných úkolů
. Prostě pro ně je to motivační složka a hlavně je to i pro mě zpětná vazba, protože z chyb v úkolech vidím, kde je potřeba něco dovysvětlit. Studenti to v hodnocení dost často berou pozitivně - to, že si prostě body "přivydělají" a pak se míň stresují.
Také je pravda, že málokdo z těch, co úkoly odevzdávají pak neprojde u zkoušky.