Přidat odpověď
Aleno, já jsem právě o tomto diskutovala s kamarádkou, která učí na VŠ a tyto "logistické" potíže při kombinované výuce považovala za velmi zásadní. Ona tedy vede různá jazyková cvičení, tj. nejde o výuku typu "učitel přednáší, student pasivně poslouchá" (což může dělat třeba v tramvaji, když má sluchátka a mobilní data) a na to potřebuje mít ten student nějaký klid (jak pro sebe, tak aby nerušil ostatní)... Takže v situaci, kdy není reálné, aby ti studentni seděli všichni v jedné místnosti (protože to právě nemějí z epidemiologických důvodů) a ani nemohou být někde "doma" (protože předchází nebo navazuje jiná výuka), nastává problém. Pokud se seminářů u Monty syna účastní studenti např. ze 3 tříd, tak by vlastně ta skupina potřebovala ve škole 3 různé místnosti (a tento problém by vznikl určitě současně i v dalších skupinách) a to si by asi nebylo jen tak. Jedině mě napadá, že by buď musela škola překopat rozvrh a udělat nějaké "seminární dny", kdy by studenti 4.ročníku zůstali doma, případně by učitelé museli být ochotní učit třeba po večerech (což by se ovšem asi tlouklo se zájmovými aktivitami studentů) ... To překopání rozvrhu se jeví jako ideální, ale celkem věřím, že se do toho škole nechce, když třeba doufají, že "za měsíc to bude dobrý" ...
Předchozí