Přidat odpověď
Náhodou jsi dobrá. Já se taky učila/učím s dětmi, byly k tomu důvody (pobyt v cizině, nutnost naučit se cizí jazyk rychle a zároveň pojmout původní učivo z české školy, syna dys věci a celkově mi přišlo efektivní, naučit děti se učit a ne je v tom nechat plácat).
Akorát si teda moc neumím představit sluchově matiku, to jste šikovné obě.
Dcera se naučila učit relativně dobře sama, taky už je na střední a pomůžu ji jen když si řekne a je to něco extra (projekt atd).
Syn se v tom svým dys dlouho nelepšil, ale teď v osmičce už vidím, že spoustu věcí dává sám. Akorát je taky spíš sluchovej (hraje na dva - vlastně už tři nástroje, i když noty moc nedává). Takže mu taky pomáhá, když mu vykládám věci typu dějepis/zeměpis/přírodopis, protože to pochytí a pak umí odvykladat. Nebo když o tom vidí film/dokument, to až koukám co všechno si pamatuje za detaily. Jenže věci typu čeština-gramatika, tam to nefunguje, je tam moc abstraktních pojmů. Plus jeho dys, které se fakt moc nemění od začátku (třeba di/ti/ni - Dy/ty/ny ačkoliv mi přijde sluchové, nedává prostě nijak...
Předchozí