Přidat odpověď
Přijde mi, že ty děti jsou šťastné. Až budou starší, popasují se s tím dle mého zdárně - od světa kolem přeci úplně izolované nejsou, základ budou mít dobrý - šťastné dětství a zdravý životní styl "v krvi".
Popravdě ve škole "se dělá" spousta dost nesmyslných věcí, je potřeba se podřizovat někdy i nesmyslným pravidlům, a někdy i ne úplně kompetentním pedagogům. Tempo a způsob výuky vyhovuje vždy jen pár dětem, ostatní jsou na tom nějak "bity" - jako bychom to tu neprobíraly ikskrát. To stran získávání znalostí.
A k čemu je dobré z hlediska socializace trávit polovinu všedního dne v sedě v lavici ve společnosti 20 - 30 stejně starých lidí jsem nepochopila nikdy - je to umělý kolektiv, svět - daleko umělejší, než rodina s více dětmi různého věku stýkající se s dalšími lidmi v přirozeném prostředí při nějaké smysluplné činnosti a volné zábavě (ano, ve škole jsou ty přestávky aspoň, to je pravda).
Zda to bude mít úspěch ohledně olympiády nevím - jak všechny píšete, v pubertě (a dle mého i o pár let později) se může dítě vydat jinam, jinak...
Mně to celé nepřijde tak absurdní a blbé, jako všem, co jste zatím reagovaly, ale moc nechápu ten cíl OH - taky už tu někdo psal - je to velmi "systémová" záležitost.
Rodiče jsou evidentně sami dost sebeorganizovaní, výkonní, soutěživí a úspěšní (koho z vás šikovných kuchařek by napadlo soutěžit někde s marmeládama?!?), takže holt vedou děti dle svého, stejně jako to děláme všichni.
Předchozí