marťasíno, věnovala, doučovala, ale na dotaz proč se má učit nějaké příslovečné určení, vymyslela akorát to, že to učitel odučit musí...
proč holce nevysvětlila, že jednou by možná mohla o svoje ovečky pečovat lépe, když si načte i nějaké odborné publikace? že u složité věty, kde nemusí porozumět obsahu na první dobrou, je fajn si umět uvědomit, která část vety se k čemu vztahuje, že větná stavba není jen nauka sama pro sebe, ale dokáže ovlivnit význam věty... a ten kdo nemá pro tohle cit od PB (popravdě, často stačí že nemá načteno), ten pak opravdu může docenit tuhle "nudnou nauku"... ale on s ní nikdo nemluvil o potřebě mít to základní vzdělání (než proto, aby se systém nažral) - že prostě i ona bude mít pak větší šanci být prospěšná svým zvířatům... nebyla "hloupá", aby se "musela spokojit" s tím, co pochytila od táty do věku 12 let... a dost možná, kdyby vrabčák dochodila školu u nudné babčákové, mohla být třeba vystudovaná veterinářka?