Přidat odpověď
Zdravím maminky,
obracím se na vás s dotazem, snad se tu najde někdo, kdo mi poradí. Od října loňského roku bydlím v pronajatém bytě, každý měsíc posílám nájem se všemi energiemi majiteli na účet. Letos v srpnu na mě zvonil bývalý majitel bytu, že si současný majitel bytu doteď nepřepsal na sebe elektřinu, on ji odmítá dál platit za byt, ve kterém nebydlí, což je logické a že mu současný majitel nezvedá tel. a nekomunikuje, tak zda bych se s ním nemohla spojit já, že na el. už je celkem výrazný dluh a hrozí odpojením. Spojila jsem se tedy se současným majitele, od kterého mám byt pronajatý, samozřejmě tvrdil pravý opak, že domluvit se nedá s bývalým majitelem, který dělá naschvály, ale že vzniklý dluh zaplatí. Nicméně se stalo, že 2. září mi el. odpojily, i přesto, že každý měsíc poctivě platím. Tím pádem jsem sbalila děti i sebe a měsíc bydlíme u rodičů, bez el. se v bytě prostě bydlet nedá - máme kotel, takže jediné, co funguje, je plynový sporák. Nezatopím si, neohřeju vodu, starší syn potřebuje kvůli škole internet, stejně jako já k práci. Majitel zpočátku komunikoval, vypadalo to, že má snahu věc co nejdříve vyřešit, teď už komunikace vázne a el. ani po měsíci není znovu zapojená. Můžu se já osobně proti tomuto nějak bránit? Byt v tomto stavu opravdu není obyvatelný, ne se dvěma dětma a já už si přijdu, že obtěžuju, když majiteli pořád volám a uháním ho o zapojení, abychom se mohli vrátit domů, u rodičů to taky není na dlouhodobější řešení. Nevím, zda má vůbec cenu se nějak bránit nebo raději hledat jiný byt...
Předchozí