no a právě to, co tu zmiňuješ, a i jiní ( že jako 50% je půlka atd. ) , věci, které mi vždy od mala připadaly jako jasné, nebo přirovnat si zlomek k dělení atd... věci, které jsem dlouho pokládala za samozřejmé. až v "praxi" firmy ( ne korporátu, ale české firmy, s českými řemeslníky, reálným produktem, majiteli, kteří se vypracovali z těch vyučených řemeslníků - a to sebou nese spoustu problémů v přístupu k daním a účetnictví ,a k těm věcem "vyšším "
jsem viděla, že samozřejmostí nejsou ani procenta pro lidi s maturitou , i když ta maturita nebyla z gymnázia. To mě vedlo k představě, že to není úplně samozřejmé , porozumění těmhle věcem, které mi připadají triviální. Nechci se tím vyvyšovat, jen uvažuju o tom, jaká je skutečná siutace v tom zvládnutí ne až tak moc abstraktních věcí, v tom vzdělání. Trend je mít bakaláře, maturita jakoby už neznamenala nic, ale lidé jsou pořád stejní. Budou to tedy v brzkém čase bakaláři, s promocí
kteří nebudou moc přirozeně chápat procenta , neřeknu-li více? Takové vzdělání je pak hodně jen formální věc ( aby naše země měla hodně vysokoškoláků )