Přidat odpověď
já musím říct, že jsem si uvědomila, jak zoufale si nic nepamatuju ze základní školy, jak moc moje děti zatěžovalo, obtěžovalo a nudilo a zdržovalo všechno to učení, který jim nikdy k ničemu nebude, zapomenou to nejpozději po písemce, jak blbý způsob učení byl za nás a je pořád stejný pro naše děti a tak jsem měla docela solidní učitelskou krizi, proč vlastně učit, jak učit jinak, jak přistupovat k učení i hodnocení, aby to dávalo smysl, a musím říct, že samozřejmě nevím, jestli teď učím líp, rozhodně učím jinak, baví to víc mě, baví to děti a svoje třeba jen pár let starý přípravy jsem letos vyhodila už úplně, svoje prezentace, starý třeba tři roky, měním, upravuju, na jednu stranu zjednodušuju, na druhou úplně měním způsob práce, svůj i dětí
Jenže bohužel, učím i matiku, která mě baví, ale kde nemůžu skoro nic dělat jinak, protože přijímačky. To je k zlosti. Protože já sama jsem nikdy nepotřebovala Thaletovu kružnici ani součtový vzorce a podobně. Jenže s tím se nedá nic moc dělat.
Předchozí