Přidat odpověď
Je to celé na kočku. Druhý cizí jazyk byl vždycky sporný. Přitom by klidně šlo učit jej děti, které z něj budou mít užitek, a ostatní učit to, co by bylo dobré pro ně.
Výuka přírodovědných předmět jde do kopru už spoustu let.
Činnost MŠMT je mimo možnost oponování, oponovat se dá něčemu, co je koncept nebo obsahuje nějakou vůdčí myšlenku.
Distanční vyučování mnoho škol vůbec nezvládlo. Bohužel ani tam, kde probíhaly hektické on-line aktivity, se často neučilo. Prezenční škola nejde "překlopit do počítače".
Úpravy RVP jsou tragické.
Další distanční škola je možnost jejíž pravděpodobnost není malá. Ale nejsou připraveni, nechtějí být. Plaga je obzvlášť škodlivý druh populisty, nakonec zvládne zničit i to málo, co ještě zbylo.
Bude to ještě divoké. Pro rodiče to znamená připravit si vzdělávací plán a realizovat ho. Od školy nic nečekej. Ono to všechno má řešení, ale lidé k němu musí nejdřív dospět. Přijmout situaci, která se změnila.
Předchozí