Přidat odpověď
Jedna dcera bude příští rok začínat s chemií a druhým jazykem, druhá "jen" s druhým cizím jazykem. Vzhledem k tomu, že dcera č. 1 neumí ani nic z fyziky (a není to její chyba, 2x změna učitele, covid, prázdniny, tři týdny výuky, škola v přírodě, online výuka fyzika 30 min týdně, ovšem ze záhadným důvodů nestále nebyla a nebyla, podle učebnice se neučili, fyzikářka se neozvývala) mi to přijde jako plýtvání časem. Zejména mám na mysli ten druhý jazyk, za dva roky se stejně nic nenaučí, ty hodiny by se přitom hodily, aby děti dohnaly to, co kvůli covidu neumí. Fascinuje mě, že mšmt vypracovala strategii, kde se píše o posílení výuky informatiky (haha, tomu opravdu nevěřím, že by to mohlo fungovat)a naopak nechápu, že se ve fyzice nebudou učit newtonovy zákony (je fakt, že zatím se za dva roky nenaučili nic asi není důvod předpokládat, že ty další dva budou jiné). Jenže celá na inovativní strategie mšmt se s mou dcerou na základní škole už nepotká a přitom zrovna ona patří k těm ročníkům, které to poznamená nejvíce.
Předchozí