Přidat odpověď
Aninabe, on je problém právě ale v tom, že nadaný děti nepotřebují jenom být o ten ročník dál, oni potřebují úplně jiný druh práce, víc přemýšlet, spolupracovat, mít nějaký výzvy, a to běžná výuka není
Na tom gymplu je to stejný, a ještě víc se ten rozdíl prohloubí, takže už opravdu potřebuje vš úroveň, třeba od 1. ročníku, žádný učitel nemá čas se mu věnovat, protože příprava na jednu takovou hodinu trvá třeba i dvě hodiny, je lepší poslat děcko za specialistou, žádný učitel není odborník na všechno, ani ve svým oboru, tam jet pak výhoda, že si na vš může vybrat, která přednáška by ho zajímala, jestli je to statistika nebo komplexní čísla, nebo cokoliv jinýho, třeba strojový učení, může chodit na cvičení, ke zkoušce, dělat na výzkumu, těch možností je potom fakt hodně, a potom jsou všechny tyto aktivity docela velkou podporou pro přijetí na nějakou lepší univerzitu, nejen u nás, většinou mají zájem právě o někoho, kdo už na střední škole dělá něco víc
Předchozí