Federiko, něco podobného dělává občas synův učitel...zadá jim třeba pět spolu naprosto nesouvisejících slov a mají z toho vymyslet příběh a napsat pár smysluplných vět, docela je to baví a je to pak sranda to číst
. Akorát podobné aktivity se mnou doma syn dělat odjakživa odmítá, ve škole si to i užije, ale doma ani náhodou...
Jinak klasika, radím mu vždycky, aby si rozmyslel, co vlastně potřebuje napsat, aby tomu dal nějaký začátek (úvod), pak tu hlavní věc a pak nějaké zakončení...když se má vyjadřovat slovy, tak to jde ztuha, ale když stříhá video o vlacích, tak tomu dokáže ten úvod, hlavní děj a pak nějaké zakončení, dát bez problémů. Jinak v písemném projevu mu ohromně pomohl poslední covidový rok, protože byl s většinou svých kamarádů v kontaktu hlavně přes SMS, Messenger, FB, Discord apod...a řekla bych, že si víc psali, než volali, takže se docela tím diskutováním "vypsal"...taky vydával spoustu videí o vlacích a psal si k tomu sám popisky, odpovídal do komentářů....a i když si píše s námi, tak to má úplně jinou úroveň, než třeba před rokem...taky si občas musel psát s učiteli maily a SMS...takže zrovna nám přinesl ten poslední rok paradoxně dost užitku...