Ahoj, mám tu dítě, které mělo obrovské zdravotní problémy a na státní se nedostalo, nejsme bohatí, ale iphone jsem k narozeninám nabízela, byla to legrace
Vážně, je to třída od třídy a člověk od člověka. V naší třídě je partička skvěle motivovaných jedinců, kteří chtějí víc a makají na sobě i mimo školu, jsou to moc šikovná děcka a některé zdejší komentátorky by se asi divily, proč nechodí na státní gympl (no u nás je to jasné, o těch ostatních nevím). Tyhle děcka jsou tahouny třídy a skvěle spolu vycházejí, jedno z nich je i to moje.
Takže ne, ne všichni jsou zbohatlíci, co mají výsledky za prachy. Naopak myslím, že se tma vyskytne učitel, který všechny shrábne do jednoho pytle jak zbohatlé dětičky a spratci :-(
Co se učitelů týče, máme tam několik naprosto skvělých, kteří dobře odučí a ke studentům se chovají férově a pak pár mimoňů, nechci být adresná, ale i ve vedení školy.
Nemají moc aktivit mimo školu, což mě mrzí, ale nemyslím aktivity typu olympiáda, SOČ apod, ty ano. Spíš nemají žádné velké seznamováky apod. což považuju za velkou chybu.
Ještě bych řekla, že první rok je drastický, testy denně, den za dnem, týden za týdnem, měsíc za měsícem. Únavné a dementní. Děcka nemají čas si zpracovat učivo toho dne, protože se musí drtit na dva testy následující den. Online výuka byla úplně stejná: náročná a chaotická, ale spostupně se to učili (myslím učitelé).
Jak to shrnout? Nestěžujeme si moc, nejsme ani nijak zvlášť nadšení, ale protože mám velice chytré a motivované dítě, je vcelku úplně buřt, kam chodí, je pro mě důležité, aby se v kolektivu třídy dítě cítilo dobře. To nám vyšlo.
Případně se ptej.