Přidat odpověď
Jahalo - velký souhlas s tím, že šikovná sestřička nebo recepční je super pro klienty i pro lékaře. V organizaci času například. Takhle mám super servis u očního, na stomato klinice (neptej se, co to stojí), na gyndě (ne, taky ne zcela na pojišťovnu) a zcela na pojišťovnu u praktika, u endokrinologa .. (tam zapadnu a za pár minut jsem venku)..
ale..
Prostě jsou sehraní, umějí spolupracovat
Nikdo z mých lékařů nemá žádné super skvělé hodnocení na těch Známých lékařích etc... , recepční i sestřičky jsou velmi slušné, velmi příjemné, odpoví na všechny otázky, ale tak nějak se nesmyslně nevykecávají, totéž lékaři. Přesto vždycky získám všechny informace, které jsem potřebovala (jen už si píšu otázky, protože to tam švihá :-D).
To moje bývalá praktická stíhala i kafíčko s pacientkou.. bylo to slyšet do čekárny. Tak tohle se tu neděje.
Předchozí