Divá Báro, tak jsem pátrala. Máš vlastně pravdu. Nejde to všude, kde jsou třídy okolo 30-32 lidech, což třeba vím, že někde je.
AJ má tři třídy o 15-18 hlavičkách(nevíme přesně odhaduje to syn, protože netuší výpadek), nemá na AJ víc jak 60 lidí. A v každé třídě ji vyplavali na povrch 2-3 lidi.
Pak učí češtinu a tu učí úplně jinak.
Takže jsem si to propočítala-3x18lidí je 54lidí po 15minutách je 810minut, takže takto stráví 13,5h za týden, pro mě je hodně důležité, že syn ty hodiny má moc rád.
Pro lepší počítání 54 upravuji na 55- 11skupinek a tím podle syna může ztratit 5,5-6h.
A pak si syn myslí, že nedostala tolik tříd, protože má problémovou třídu jako třídní, ale to je domněnka.
Jak může tu češtinu učit netušíme. My máme pana profesora co po nich jde.( Takže dle vyjádření staršího syna ani 1/4 toho k maturitě nebude potřebovat z toho co do nich narval.)
A nezapomeň, že v málo které třídě je v naší škole 30lidí, jen na 4G. A některé třída PEG. 8G nemá poslední čtyři roky nikdy 30. Nejvíce je to 20. Syn starší- jich začínalo 24 a končilo 12. Oni třeba naplní 8G a na papíře po přijímačkách je i máš, ale přijde září a 5-6 lidí zůstane na Zš. Další pak udělají přijímačky na jiné školy po čteřech letech.
A navíc naši profesoři učí v 7h, třeba fyziku a některé hodiny jsou i v 20-21h(matiku má syn takto celý letošní školní rok), celou dobu.
I kamarádka mi tvrdí, že nyní prosedí u PC 2x tolik času, než by odučila před celou třídou.
Když jí chci zavolat i během odpolene, píšu nejprve SMS, zda vůbec můžu telefonovat.