Přidat odpověď
Libiku, týká. Ale z podstaty věci tyhle nároky líp zvládne dítě, co je živel. Než dítě, co je po dopolední výuce vyždímané.Takže: to co se tu už po milionté řeší, má relativně jednoduché řešení (teda z mého pohledu). Menší kolektivy,důraz na spíš skupinovou výuku a VHODNÉ PROSTŘEDÍ. Možnost víc individualizovat výuku dle možností a zájmu dětí. Pokud je dítě třeba jako Luthienky či Renky dcera, nebo Lassie syn - od určité chvíle mít možnost větší prostupnosti mezi prezenční - distanční a individuální výukou. Což znamená tedy hodnotit ty dovednosti a znalosti - což chce Monty, ale současné školství na to není dělané. Ale myslím, že hodně problémů by se vyřešilo tím, že by nebyly malé třídy s desítkami dětí. Víc by se dělaly vyučovací bloky, s možností pohybu po třídách. Jsou rodiče a děti, kteří by třeba potřebovali mít výuku typu 3x ve škole a 2x doma. V každém případě i možnost většího dělení třídy na různé jiné skupinky, znamená i propustnost mezi ročníky, mezi paralelkami.
Předchozí