TaJ,
dá se hodnotit s přihlédnutím k tomu, jak to dítě fungovalo předtím.
Což je plus mínus objektivní v případě, že jsou ty výsledky stejné.
Když zůstanu u toho hypotetického osmáka, tak učitele asi nijak nezneklidní (ve smyslu "aha, Pepíček jistě podváděl!"), když bude mít "jedničkář" z dějepisu pořád výsledky na jedničku. Když se trochu zhorší, řekněme o stupeň, pokud musíme brát v potaz systém známkování, přičte to tomu, že holt distanční výuka demoralizuje. Když bude najednou na propadnutí, pokusí se zjistit, jestli se něco neděje, neboť zjevně děje.
Platit to bude i opačně, propadlík, ze kterého je najednou "jedničkář" bude podezřelej, když se zlepší o stupeň, učitel by z toho asi měl vyvodit, že se s ním doma někdo učí a věnuje se mu, případně že se pokouší samostatně googlit, ale moc mu to nejde.