libik, každý na to očividně nahlížíme dle vlastních zkušeností... doma jsem dala zadání přečíst dětem a ptala se jich, jak úkol vnímají - starší prý jako v pohodě, stejně jako padlo tady, napsala by nějaký obecný blábol a vyřízeno, mladší nechápala v čem je problém, klidně by své pocity popsala konkrétně (ale je jí necelých 9)... ovšem synovi se pomalu udělalo špatně - on vnímá zadání opravdu jako striktní, nebere, že se dá uhnout z vytýčené trasy, to je pro něj nesplnění zadání, obecně by nepsal, ale konkrétně by mu to bylo velice nepříjemné... na rovinu řekl, že by to nenapsal a v případě urgence by se učitelky zeptal, jestli si nemůže zvolit jiné téma nebo psát obecně - bez toho povolení od učitelky by to obecně nenapsal...
přitom na venek působí jako sebevědomý "mistr světa amoleta"