Já bych teda takový úkol taky dostat nechtěla. Úplně se ošívám, jak to čtu. Jako dítě jsem to možná neřešila, ale já byla dítě v době, když bylo normální rozebírat rozvod v rodině na podnikových schůzích ROH a ředitelka školy měla právo mluvit do toho, zda dítě chodí do kostela
Teď bych si víc chránila svůj osobní prostor a určitě bych neměla zájem někomu vypisovat, v čem se změnily mé pocity (!) nebo vytahovat svoje negativní vlastnosti. A vypisovat, v čem jsem lepší než Maruška z lavice přede mnou? Tohle srovnávání mi přijde jako úplně pekelné do třídního kolektivu. Buď z toho vyjdu jako loser nebo jako někdo, kdo se povyšuje. Jak můžu vědět, zda si to učitelka nechá pro sebe nebo bude můj elaborát někde nahlas předčítat?
A nijak obecně se to napsat nedá, když jsou tam přímo návodné otázky, leda to viditelně odfláknout s rizikem špatného hodnocení. Respektive jako dospělý člověk bych si s tím asi uměla nějak obecně poradit, ale jako dítě rozhodně ne.
Kroniko, tohle je fakt mimo, a to já teda určitě nejsem nějaká hyperprotektivní matka, co nenechá svému bobánkovi vlásek na hlavě zkřivit.