Federiko, mně se popravdě projektové úkoly ve kterých se trénuje i práce s textem a kombinující ČJ i dějepis líbí, navíc tahle naše učitelka je v kvalitě distanční výuky na špici. Z toho důvodu si nestěžuju, spíš konstatuju, že je to náročné. V projektu byly k doplnění otázky tohoto typu. Jsem..., žiji v ..., mám rád/a ..., jsem pyšný/a na..., bojím se.., a podobně, bylo jich víc. Opravdu to nebylo o tom, nasázet do toho jen fakta. To po ní před tím nikdo nikdy nechtěl. Ale vím, že třeba neteř v německé škole něco takového dělali od začátku. A u nás je zrovna práce s textem dcery achillova (jak tématické
) pata. Podobně zpracovávala nejen biblickou postavu, ale i postavu z Egypta, tento projekt byl hodnocen i do výtvarné výchovy, tak to ji bavilo nejvíc, namalovat Nefertiti.