Já některé úkoly šesťačce pomáhám dělat. Např. teď dostala za úkol zhlédnout film o délce 52 min. Hannibal a odpovědět na 41 (ano, čtete správně, 41!) otázek. Nebylo to teda těžké, jen musel člověk film pořád stopovat a vypisovat odpovědi. Po zhlédnutí filmu by ty otázky nezodpověděl snad ani učitel
Takže zážitek z filmu nulový. Dnes se na to chci podívat normálně, dokument je to zajímavý. Tento učitel láduje úkoly 3x týdně, pokaždé jindy, termín odevzdání taktéž rozličný. Asi mu napíšu, že doufám, že toto odevzdávání zachová i v prezenční výuce, že mu děcka budou vozit úkoly domů několikrát týdně bez jakékoli závislosti na času vyučovacích hodin. Naštěstí ho má dcera jen na děják, synovec ho má i na zeměpis, takže každý den (včetně prázdnin) musí kontrolovat, zda nemá shlédnout nějaký skvělý dokument do zemáku, posledně to bylo o zabijačce.