Přidat odpověď
Mně v těchto případech stačí napsat, že dítě na hodinu prostě zapomnělo. Jsme lidi, stát se to může každému. Pošlu práci z hodiny a napíšu, že se uvidíme příště. Omluvenku chci v případě, kdy žák chybí opakovaně, nezajímá se o to, co se na hodině dělo, nebo když to cítím jako účelovou absenci - když se má dělat něco na známky. U druhostupňařů, kteří chybí opravdu často, a když náhodou nechybí, tak mají nefunkční mikrofon a odevzdaná práce je dost bídná, jsem to už vzdala. Napsala jsem rodičům, že opakované bonzování neúčasti dítěte a to v době, kdy je rodič v práci a nemá šanci nic ovlivnit, přestávám řešit. Vyřeším to ve škole ve výuce nebo na konzultaci, kde si důsledně prověřím znalosti, které má mít, a podle toho budu žáka klasifikovat. Nervy mám jen jedny. Ono číst pořád omluvenky, že žák zaspal na 4. hodinu, že jim nešel net, i když vím, že na jiných hodinách ten den byl a další dost nepravděpodobné výmluvy, mě už moc nebaví.
Předchozí