Přidat odpověď
U nás oba zvládají díky skvělému přístupu škol, ale i tak z povzdálí kontroluji, aby něco neprošvihli. Dcera s tím na jaře měla celkem problém, nějak si to sama zorganizovat, to jsme jí radili systém, který si osvojila, vylepšila. Teď už to zvládá bez pomoci, jen nám chodí na meil výpis toho, co dělali a jaké mají úkoly, do ŠOL jim to nepíšou už, spíš na jednotlivé učební platformy. U syna je všechno v ŠOL i s termínem odevzdání, to mi přijde nejpřehlednější, rovnou se to tam i odevzdává.
V tvém případě bych učitelce slušně, ale rázně vysvětlila, že dítě má z PPP popsáno, jakým způsobem mu má škola pomáhat, dále bych vysvětlila, že jsem v práci, takže mohu maximálně dohlédnout na úkoly, ale nikoliv na to, jak se chová při výuce a že když si s ním při tom neporadí ona, coby odborník a navíc v danou chvíli osobně na té online hodině přítomný, těžko s tím něco uděláš ty z práce. No a závěrem bych asi hledala jinou školu, tentokrát nejen podle kritérií jak umí pracovat se žáky s SPU, ale i podle toho, jak fungují na onlinu. Přiznám se, že bych si asi neodpustila, vrátit jí opravenou práci tak, že bych já jí opravila, kde špatně označila specifické chyby a poukázala na to, kde vidím možnosti zlepšení pro ní, ale já jsem baba jízlivá.
Předchozí