Za zrušení 2. cizího jazyka bych byla v případě, že by se posílil ten první.
"Méně nadané děti sotva zvládají jeden cizí jazyk"
To pro mě není důvod, protože problém opravdu není v "menším nadání". Děti nejsou jazyku dostatečně vystavené – v tom je ten problém. Jazyk se naučí i mentálně postižení, až na výjimky opravdu všichni. Hodiny angličtiny nejsou dostatečně naplněné angličtinou (jak asi, když na prvním stupni umí anglicky jen někteří výjimeční učitelé?) a je jich málo. V hodinách se nedostatečně procvičuje (opět, je jich málo) a děti se doma neučí (ono totiž funguje i to nepopulární biflování, když má člověk málo hodin výuky).
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.