Přidat odpověď
Krajino,
tak stavět se k tomu tak, že to nejde, není moc konstruktivní... tohle je jedna z možností (a v tom článku píše, že téhle možnosti využily jen 3% dětí). JIná varinata je, že okres založil vysloveně virtuální školu, čímž odpadá GDPR a jánevímco všechno. CHodí tam imho podobné procento dětí. Středoškoláci mají dělený rozvrh - čtyři předměty jedno pololetí, čtyři druhé pololetí... Polovojenský režim z té školy v Ohiu se mi nelíbí, nelíbí se mi dělení předmětů po pololetích, není to IDEÁLNÍ, ale je to DLOUHODOBĚ ÚNOSNÉ ŘEŠENÍ. Které může eskalovat - když máš zavedenou virtuální školu, dá se do ní převést více dětí, když je omezené stěhování, setkávání a míchání dětí a učitelů na polovinu, máš menší pravděpodobnost nákazy, když máš předměty po pololetích, tak když zavřeš školu a děti budou mít "jen" čtyři předměty virtuálně.
Když zřizovatel po roce sežene konečně tablety pro VŠECHNY žáky prvního stupně - a rovnou jim je rozdá, na prezenční výuku, a děti se učí zároveň s učitelkou s tím zacházet a zkoušejí, co funguje a nefunguje - když budeš muset takovou školu zavřít, tak ten přechod do distanční výuky bude jednodušší a tak...
Nic z toho není ideální, ale aspoň ty lidi hledají způsoby a nestaví se k tomu stylem že "to nepůjde". Hledají cesty, aby to šlo, i s tím, že si připravují cestu na to, že to třeba zase spadne do distančního vyučování - a počítá se s tím.
Předchozí