Přidat odpověď
My máme taky Frause, i když už si to nepamatuju, tak myslím, že mi to nesmyslné nepřipadalo
Myslím, že se první učili přirozeně násobit 2,5,10 - ano, metodou postupného sčítání, ale ono je to logické
2x8 = 8+8 a to znají už z první třídy
násobky 5 a 10 se na prstech dobře počítají...
no a 6x6 pak nemáš počítat 6+6+6+6+6+6, ale právě 5x6=30 (to už umím) + 6 je 36...
Teda "máš" u Hajného neplatí, můžeš si právě najít cestu, která vyhovuje tobě...
Spíš teda, i já v tom vyšším ročníku, narážím na to, že holt v distanče je Hajný/Fraus blbý v tom, že celkem (podle mě) předpokládá tu normální výuku a právě to "hraní", na které my doma čas nemáme... Čili, je to takové "ošizené".
Jinak násobilku se jistě může naučit, jak chce - my taky už v předškolním roce jsme měli doma násobilkový válec
https://www.zbozi.cz/vyrobek/quercetti-tubo-pitagorico/
atd. atd. atd.
Pak jsme trénovali násobky v řadě - čili 4,8,12,16,20... s ukazováním na prstech - to asi to dítě používalo nejvíc u těch těžkých případů typu 7x8...
Předchozí