Přidat odpověď
Klíčové by bylo, kdyby učitelé opustili frontální výuku a třeba příklady, doplňovačky, výklady se děly pomocí reálných IT nástrojů, her apod.
Matematika, čeština pomocí online doplňovaček, her, ... Minimum příkladů na papíru jen aby se děti naučily to taky zvládnout bez pomoci počítače. Zato ale třeba i používání excelu apod.
Zeměpis, dějepis, ZSV by mohl stát na filmech s rekapitulací a pár poznámkami. + třeba off-line hodina na nějaký referát apod.
Fyzika, chemie, biologie někde mezi. Fyzikální a chemické experimenty pomocí hry. Plus příklady taky formou hry, něco málo papírově.
VV papírově a na PC, nástroje malování, animace, design prací atd.
HV - hudební teorie hrou na PC, psaní not, kompozice. Písničky s notami. Poslech klasických a moderních žánrů, dějepis jako dějepis.
Kdysi jsem v oblasti výukových her chviličku pracoval pod Šteflem...
Samozřejmě tohle nedají školy sami, tady musí pracovat metodici z MŠ, ústavů a nakladatelství, až se z nich bude kouřit.
Krizový režim na MŠMT nesmí být home-unworking = homing.
Předchozí