Přidat odpověď
Jedu takto už několikáté auto v pořadí, servis mi stojí ročně do 5 tisíc, to mi rozhodně přijde míň než u starých aut. Dneska právě autorizované servisy ceny moc nepřepalujou, pokud člověk nechce jezdit k někomu do garáže bez papíru, záruky a s dílama z vrakáče /což bych se tada bála, protože doby, kdy si člověk na autě opravil kdeco sám, už jsou dávno pryč/, tak se dostane na srovnatelné ceny . Například jsem před rokem nechala měnit ve 150 tisících rozvody u Megana a vyšlo mi to na 12 tisíc bez daně, normálně v servisu Renaultu na Zličíně. Bylo to v jeho 5,5 letech, pak šel na prodej a teď máme zas nové auto. Výměna oleje s tou záruční kontrolou byla vždycky cca 4,5 tisíce. Pamatuju si ceny na opravy z dob, kdy jsem kupovala starší auta a levnější to fakt nebývalo, spíš naopak. Ale pokud to někoho baví, pořád něco nechávat opravovat nebo víc stojí než jezdí, tak se mu to možná nevyplatí /pak se mu teda nevyplatí nejspíš ale vůbec mít auto/. Nikomu to nenutím, jen dávám tip, protože mně by to dřív taky nenapadlo a když jsem to spočítala, tak to nové je pro mně výhodnější nebo srovnatelné, ale bez nervů.
Předchozí