Přidat odpověď
Kdoto, myslím, že záleží na stupni podpůrných opatření. Při trojce se dává sdílený asistent. Při čtyřce je AP primárně pro ono dítě, ale samozřejmě pokud to dítě má vše hotovo a je v pohodě, tak může pomoci i jiným. I když jsem byla u autistického dítěte s 4. stupněm PO, tak jsem se mohla chvílemi věnovat i jiným dětem. Prioritní byl pro mě ale on. On musel být zaopatřený a v pohodě. Ty děti se stejně nedají nacpat do žádných tabulek, máme děti ve 2. a ve 3. stupni PO a někdy ty děti z trojky zvládají líp než ty z dvojky. Ty mají nárok jen na doučování a nějaký přehledy a tabulky při práci, teoreticky ne na asistenta, ale i u nich je asistent přínosem. My jsme malá škola, tak ty děti dobře známe a víme, kdo co potřebuje a přizpůsobíme to tak, aby se ty děti mohly naučit co nejvíc při těch svých možnostech. Na velkých školách tohle nejde.
Předchozí