Přidat odpověď
To máš tím, že vidíš učitelskou práci realisticky. Tak to vidíš. Jenže s takový názorem jsi dneska v těžké defenzivě. Nejde o to, dívat se na školu nekriticky (nemá smysl ani na jednom pólu), ale pochopit, o co jde, a co doopravdy chci. Očekávání rodičů jsou drtivou většinou tak vágní a tak moc mají "náhradní" charakter, že ve výsledku blokují vše, neposouvají nic.
Podle mě to, jak začala chodit distanční škola, je sumou malý zázrak. Nedokázalo to vůbec daleko méně škol a učitelů, než bych si tipla. Nakonec se obrovské kvantum lidí zmobilizovalo a dalo se do toho, velká část jich zjistila, že to vlastně vůbec není blbé a začali se zapracovávat. Tak se jim to zase vzalo. Nikdo nedokáže učit týden prezenčně a týden distančně, ani děti tak nefungují, je to jen stres a korumpuje to všechny rozumné přístupy. Dtto si nemyslím, že libovolná soukromá firma s amatérským nekompetentním vedením za měsíc úspěšně přejde z lepení pytlíků na výrobu pracích prášků a klidně se za to vzájemně mohou všici vyhodit. Škola to zatím dala z pytlíků na mazlavé mýdlo. Daleko lepší by bylo říct: "Dámy děkujeme!" než se oprskovat. Jenže ofrky na školu jsou zadarmo a málkdo tě s nimi pošle do bažin, tak proč ne.
Předchozí