Přidat odpověď
Já třeba z fyziky známky "nehonila", mám jich dost, dávám dětem pluska za každé správně vyplněné cvičení v pracovních listech, co posílám každý týden, takže ti, co jen trochu něco dělají, mají jen za pracovní listy třeba 7 jedniček s váhou 4 (test má 6, projekt 8). Plus mají měsíční projekty (vyrobit hustoměr a porovnat hustoty několika kapalin, měřit teplotu a zaznamenávat do tabulky a grafu, měřit objem nádob a pevných těles, pozorovat kolem sebe údaje o délce a zapisovat a fotit nebo zakreslovat, kdy kde a co viděli, v lednu pak bude počítání rychlostí v různých sportech....). Obojí dostávají i při prezenční výuce. Ale kromě toho tedy píšou i testy (cca tři za pololetí, ve škole by psali čtyři, možná pět).
Teď mi to zrovna vyšlo na uzavření kapitoly a navíc jsem nechtěla začínat nic nového takhle před Vánocemi. O testu věděli už z onlinehodin, ještě jsem to s nimi probrala v té první prezenční hodině. A zase jim dám pokoj v lednu. Z fyziky už odevzdají jen ten jeden měsíční projekt zadaný teď, a mají mě z krku.
Jen tedy u jedné třídy jsem se musela rozhodnout mezi první hodinou v pondělí a šestou hodinou ve středu, kdy navíc hrozilo, že budou mít písemek hodně, zvolila jsem středu právě proto, že jsme to v pondělí všechno ještě znovu prošli, ukázali si věci, co ukázat online nešly...a jo, dopadlo to nakonec velmi slušně.
Předchozí