Přidat odpověď
Filipe, ano, prospělo. Ale stojí a padá to s kompetencí vedení. Když tenhle úkol dáš současným ředitelům, dočkáš se jen další velmi drahé zpackanosti, která se prodraží.
Je tragédie, že dneska učitel nemá výcvik v komunikaci, nemá průpravu v digitáních technologiích (nemá, kdo to umí, naučil se to sám), MNOHO jich neumí ani jeden cizí jazyk. Jenže to fakt není jejich vina. Je to vina systému, který preferuje levnou nekvalitní práci a ještě ji lakuje.
Sám vidíš, že i ty máš přístup "přidal bych jim, když se zlepší". Jenže tohle není jak udělat, už dlouho tenhle proces "zlepšování" sleduji, nevede nikam. Je to proto, že drtivá většina vedení škol nechápe, v čem by to zlepšení mělo tkvít a i kdyby to pochopili, nemají jak to udělat, nemají třeba jak přejít na skutečné školní hodnocení, nemají jak držet ve škole základní kázeň, prostě jsou na tom blbě.
Samozřejmě by pomohlo, pokud by veřejnost (rodiče) jasně deklarovala, co od školy chce.
Jenže to by bylo potřeba udělat upřímně a s vědomím toho, CO chci a CO jsem za to ochotný dát. To si také nemyslím, že je možné.
Předchozí