Přidat odpověď
Marťasíno,
prostě kromě přírodovědy, kde se ale zas během prvního stupně nedozvěděl nic nového ho obsah výuky na prvním stupni nezajímal. A to, co ho zajímá prostě není nutný dělat hned na prvním stupni, bez ohledu na stupeň nadání - navíc mi ani není jasný, jak by se na prvním stupni mělo zjišťovat, že bude dítě výhledově bavit něco, co spadá do středoškolského nebo vysokoškolského učiva a proč. Stejně se ke spoustě věcí dostal sám, protože zkrátka chtěl, bavilo ho to. Nevidím moc smysl, proč dítě lámat, aby pilně pracovalo třeba v prvouce, když to jde mimo něj. Tady se pořád pracuje s konstruktem nějakého univerzálního génia, co má navíc neomezeně času a jeho den má asi tak 120 hodin, ale to je poněkud mimo realitu, že. Dokud mohlo moje dítě chodit na brigádu, tak tu práci dělalo jako jediný středoškolák mezi samými vysokoškoláky, a znalosti k tomu potřebné se možná líhnou v hlavách samy od sebe těm místním géniům, normální člověk je musí získat studiem a to holt nějaký čas zabere.
Předchozí